Com ordenar una biblioteca
Com ordenar una biblioteca

Com ordenar una biblioteca

Un llibre meravellós, culte i accessible alhora, sobre la importància de la paraula escrita i el paper.

Quin criteri pressuposa l’ordenament i la disposició dels llibres? Segons Roberto Calasso, tot aquell que prova d’ordenar la pròpia biblioteca ha de reconèixer i transformar bona part del mapa mental de les seves preferències i passions, i ha d’estar disposat a trobar-se sorpreses sense esperar solucions clares.

Lluny de decretar un mètode de classificació bibliogrà­fica, l’autor ens ofereix una visió íntima i personal de la bibliofília. Erudit i fascinant, Com ordenar una biblioteca no només és una lliçó sobre com ordenar, sinó sobre com editar, escriure, comprar, vendre i finalment llegir llibres.

Un llibre imprescindible per a qualsevol amant dels llibres i la lectura.

«Un curiós híbrid d’assaig, memoir i manual de bones maneres per al lector» (Il Tascabile).

«Un viatge a la civilització del llibre, una autobiografia involuntària, una reflexió sobre un possible futur per a les llibreries i les biblioteques» (Nicola Lagioia, La Stampa).

ISBN978-84-339-1647-1
EAN9788433916471
PVP CON IVA9.90 €
NÚM. DE PÁGINAS136
COLECCIÓNNuevos Cuadernos Anagrama
CÓDIGONCA 34
TRADUCCIÓNXavier Valls Guinovart
PUBLICACIÓN10/02/2021
ISBN978-84-339-4242-5
EAN9788433942425
PVP CON IVA8.99 €
COLECCIÓNNuevos Cuadernos Anagrama
CÓDIGONCA 34
TRADUCCIÓNXavier Valls Guinovart
PUBLICACIÓN24/02/2021
COMPARTE EN:
 
Roberto Calasso

Roberto Calasso

Roberto Calasso nació en Florencia y vive en Milán. Es presidente y director literario de Adelphi, una de las editoriales de mayor prestigio internacional. En Anagrama ha publicado La ruina de Kasch,Las bodas de Cadmo y Harmonía, Ka, K., El rosa Tiepolo, La Folie Baudelaire, El ardor y La actualidad innombrable, que forman parte de un vasto y ambicioso work in progress. Estos libros, que pueden leerse de modo independiente y que a la vez conforman una unidad coherente de pensamiento y visión, constituyen una de las obras literarias más importantes de nuestro tiempo. Ratifican, así, el temprano juicio de Leonardo Sciascia: «Sus obras están destinadas a no morir. Calasso es uno de los pocos grandes escritores que tenemos.» Asimismo ha publicado, también en Anagrama, los valiosos ensayos Los cuarenta y nueve escalones, La literatura y los dioses, Cien cartas a un desconocido y La marca del editor.

Fotografía © Maria Teresa Slanzi.


Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y mostrarle publicidad relacionada con sus preferencias mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Si continua navegando, consideramos que acepta su uso. Puede cambiar la configuración u obtener más información aquí.