Més que una dona
Més que una dona

Més que una dona

La continuació del ja clàssic Cómo ser mujer: Caitlin Moran ens explica què significa arribar als quaranta sense deixar-hi la vida.

Qui és que va dir que convertir-se en una dona de mitjana edat seria fàcil? Caitlin Moran, que va arrasar amb aquell divertit i lúcid manifest de feminisme assilvestrat titulat Com es fa una dona, torna amb una seqüela que rebat la teoria que les segones parts mai són bones, perquè aquesta és espectacular.

A mig camí entre la crònica personal, el manifest hilarant i la guia per fer-se gran sense morir en l’intent, aquest llibre, ordenat com l’agenda d’un dia qualsevol, aborda temes com la tirania de les llistes de tasques pendents; el sexe de les parelles amb fills i l’anomenat «clauet de manteniment»; el dubte de si una feminista pot posar-se bótox; el tempteig del ioga com a eina de relaxació; el pansiment del cos en observar-se al mirall; les maleïdes tasques domèstiques; les diferències entre homes i dones en els processos i temps per excitar-se sexualment; com bregar amb les crisis de les filles adolescents i amb les xacres d’uns pares ancians...

En temps propensos als dogmes, la correcció política i l’autocensura, és meravellós comprovar que la Caitlin Moran de mitjana edat continua tan impertinent, enginyosa, ferotge, intel·ligent i lúcida com sempre, amb el seu feminisme groucho-marxista funcionant a ple rendiment.

«Tant de bo hagués llegit aquest llibre fa quaranta anys. Però mai no és tard. Heu de llegir-lo» (Hugh Laurie).

Entrevista en exclusiva amb Caitlin Moran

ISBN978-84-339-1805-5
EAN9788433918055
PVP CON IVA20.9 €
NÚM. DE PÁGINAS368
COLECCIÓNLlibres Anagrama
CÓDIGOLA 94
TRADUCCIÓNMaria Cabrera Callís
PUBLICACIÓN16/03/2022
ISBN978-84-339-4419-1
EAN9788433944191
PVP CON IVA10.99 €
CÓDIGOLA 94
TRADUCCIÓNMaria Cabrera Callís
PUBLICACIÓN16/03/2022
COMPARTE EN:
 
Caitlin Moran

Caitlin Moran

Caitlin Moran (Brighton, Regne Unit, 1975) ha rebut el Premi de la Premsa Britànica al millor columnista de l’any 2010 i al millor crític i entrevistador del 2011. Present al catàleg d’Anagrama des de l’any 2013 amb la publicació en castellà de Com es fa una dona (de propera aparició en català a Llibres Anagrama i un dels èxits més grans i més fulminants en llengua anglesa dels darrers temps: llibre de l’any als Galaxy National Book Awards i als British Book Awards i mereixedor d’un Irish Book Award): «El feminisme de Moran no és carrincló ni cristal·litza en l’ús d’un llenguatge políticament correcte. Fica el dit a l’ull dels lectors i fa petar de riure quan contradiu alguns dels tòpics del feminisme sense deixar de ser feminista» (Marta Sanz); també és autora de Com es fa una noia: «Si poguessin sintetitzar-la seria una amfetamina. Moran dispara bromes i frases hilarants a ritme de txa-txa-txa accelerat» (Lucía Lijtmaer), i How to Be Famous: «Amb la mateixa intel·ligència hu-morística paranormal de sempre analitza el miratge de la fama» (Miqui Otero, El Periódico).


Suscríbete

¿Te gustaría recibir nuestro boletín de novedades y estar al día con los eventos que realizamos? Suscríbete a nuestra Newsletter.

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y mostrarle publicidad relacionada con sus preferencias mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Si continua navegando, consideramos que acepta su uso. Puede cambiar la configuración u obtener más información aquí.